Städning med älsk

Idag har jag och älskling städat och donat på. Men vi klev upp seeeent! Klockan stod på 13:36 då jag vaknade haha.
Inte så konstigt då vi inte ställt någon klocka och dessutom såg tre filmer igår! Vi var hos Titti och Henrik, där såg vi Suspect Zero och Madhouse... Johan somnade redan då vi såg första filmen men jag såg båda. Riktigt bra filmer, så det var en jätte trevlig filmkväll. Vi käkade lite ost och kex till oxå och det e alltid gott och det e ju en mysfaktor. Så vi hade en jätte trevlig kväll. I fredags var vi även med Titti, Henrik och Beckis och badade i Alder, skit skönt! Dock tyckte inte sigge att det var lika mysigt att bada, men han lär sig välla:)

Nu ikväll blir det att gå en promenad med jycken på en stund, ska bara se klart Privileged. Jag tycker att det är en hyfsat bra serie. Tidigare ikväll har jag även lärt jycken lite nya tricks, tog en paus nu och han e jätte trött haha. Har lärt han att spela död hund, men vi ska nöta in det lite bättre, så det sitter. Fick idén av Titti. Jack kan redan så jävla många tricks.. och jag tänkte att jag måste ju aktivera skallen på han på nåt sätt så vi började med lydnad och lite godisregn och läggande och sen blev det "pang". Jag måste erkänna att jag är dålig på att aktivera Jack mentalt, måste verkligen skärpa till mej på den biten. Så nu blir det en promenad ikväll iaf. men i morgon ska jag nog köra lite lydnad med Jack. Tror jag ska ta mej upp tidigt och ta en promenad och köra lite lydnad. Sen ska jag ta mig till gymmet.

På tisdag ska mamma o pappa komma hit och fika lite så jag kanske bakar nå gott ikväll så vi har nåt att bjuda på, men jag vet inte ritkigt vad jag ska göra. Skulle vilja baka kolakakor och sommarkaka i långpanna. Oj oj oj nu har vi mycket att göra ikväll, mysit värre! Jag skulle verkligen behöva hitta en fin kakburk... hmm

Det blev ett till icke sammanhängande inlägg idag, jag ska bättra mig.

NU: se klart Privileged
SEN: Gå ut med jycken och handla och baka en massa mumma.

Den här lilla kakburken skulle jag vilja ha=)



Kommentarer
Postat av: LENA

japp min helg var bra! sj då? :) kram

2009-07-05 @ 19:43:41
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: LENA

ja synd att du inte kunde joina mig då ;) hehe. allt bra idag då? kram

2009-07-06 @ 12:18:02
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0