Sleepy

Sådär ja, nu är det bara tapetseringen kvar i sovrummet. Så skönt det ska bli att det blir färdigt, så i morgon tapetserar pappa på dagen och sen då älsk slutar jobbet så åker vi och hämtar våra nya möbler som vi förvarat i Sävast så länge.
Just nu e jag helt slut, ligger i sängen och ser TV, vill helst sova faktiskt men det vore dumt, då kan jag inte sova i natt.

Vid 21 kommer Tiitti hit och färgar mitt hår och så ska jag färga hennes oxå hihi. Det blir spännande=)

Det blir bara ett kort inlägg idag, i morgon lägger jag upp före och efter bilder på sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul när det är färdigt med tapetseringen! Hoppas den nya hårfärgen blev bra. Kram

2009-07-30 @ 12:41:18
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0