Sådär

Nu e jag klar för jobbet, har tagit en dusch och ätit lunch. Gotteli gott med kräm och mjölk.
Har nyss planerat in en del av heljen, mest troligt blir det middag hos Titti och Henrik på fredag, om nu inte mamma har planerat in nåt med hela familjen. Måste kolla det. På lördag drar vi på IKEA iaf. och köper sängram och sängbord.
Ska kolla om det finns nåt annat vi ska köpa. Tror vi köper en ny tvättkorg på IKEA oxå, ska se vad dom har att erbjuda.
Måste mäta så vi kan rama in hästen, och köpa en ram.
Sen innan vi åker på IKEA så drar vi förbi och köper färg till taket och väggarna, samt lite spackel.
Sen blir det väl att ta lördag kväll och söndag för att spackla och måla sovrummet.
Får se vilken färg det blir men jag tror att hela lägenheten får vara vit.
Sen kommer vi att spara fickpengar till Turkiet. 10 000:- bör ju räcka en vecka för två personer tycker jag...
Nu ska jag kika lite film och vila innan jag drar iväg till jobbet. Jack ligger under täcket och fiser.
Han verkar lite trött idag.

Om ungefär en månad ligger man på playan och lapar sol, fy fan så härlit!

(skulle lägga upp en bild på Alanya men det gick inte. irriterande)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter mkt härligt med en utlandssemester! :-) Ni lär får det underbart. Jag har badat en gång i år! Första ggn på flera år haha. Skönt var det!

2009-07-22 @ 09:10:52
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Titti

Puss gumman! Tacomys på fredag!!!!

2009-07-22 @ 20:46:31
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0