RÖSTA

Gå in på den här sidan och rösta: http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338
Då hjälper ni en tjej att vinna en ny dator. Det tar ju max 20 sek så det kan ni välla göra.


Idag då... Jag vaknade 10 i morse, utvilad och klev upp och gjorde en supergod frukost. Dukade fram grönsaker och ost att ha på smörgåsen och juice och lite annat gott. Gott men nyttigt! Sen så har det inte hänt särskillt mycket. Älsk har jobbat så nu ligger han och sover. Jack har varit ute med älsk på en liten promenad och ska få bada lite senare idag. Han har faktiskt varit lite odräglig idag så han ska få simma och göra av med lite energi så kan vi gå en promenad efter att jag varit ute och sprungit ikväll.
Jag är riktigt nöjd över att jag orkar springa nu och jag försöker att äta vanlig mat men lite nyttigare emellanåt.

FRUKOST: En mjuk macka (mörkt bröd) med ost, tomat och gurka. Ett glas juice.
LUNCH: En smoothie på Vaniljyoghurt, hallon och blåbär.
MIDDAG: Laxlåda

Så ser min matdag ut och jag har även köpt frukt som jag ska ha med mej på jobbet, så jag kan äta det om jag blir sugen. Jag funderar på att prova PreNet på Step In. Har hört att det ska göra underverk och har även hört att man får träningsschema så att man inte enbart tappar vatten utan att man ska göra av med fett. Jag tror jag ska ta och snacka med dom lite och sen så kanske jag börjar med det då vi kommer hem från Turkiet. Ingen idé att starta med det innan, i Turkiet vill jag ju kunna äta gott och njuta av min semester och det skulle ju förstöra allt. Men jag ska iaf snacka med dom på Step In så ser vi sen hur det blir med den saken. Men det kan klart vara värt ett försök om man tappar fett och inte enbart vatten.

Det känns riktigt bra just nu att jag orkar springa och inte blir sjuk. Det håller mej taggat till att äta nyttigare oxå. Då jag tränar blir jag ju självklart hungrigare men jag håller det nyttigt för annars är ju all möda helt onödig.

Nu håller min dator på att få slut batteri så jag ska ta och göra något annat ett tag.
Hoppas alla får en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tänkte bara kika in och säga att jag vann tävlingen om laptopen - så tack så hemskt mycket för din röst och din hjälp! (och tack för att du la upp länken, det var hemskt gulligt av dig!)



Ha en fin kväll!



Kram//Hanna

2009-07-16 @ 19:09:02
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0