PreNet

Sådär ja nu är jag lite småtrött, jag har målat och donat på klart för idag. Det kommer att bli så himla fint då det är klart, tror det blir att måla två varv till, vi får se i morgon hur det ser ut efter 2a varvet.
På onsdag kommer tapeten mest troligt, om det nu inte har hänt nå med segposten, som vanligt.

Har nyss varit ute med Jack och gått en sväng, satans så agressiva mygg! Det e så tråkigt för nu på kvällen e det ju perfekt att gå en promenad med jycken. Ajja.

I morgon blir det att köpa mer färg innan vi åker till älvsbyn och jag och älskling ska åka förbi Statoil och köpa oss nå gott tänkte vi. Snart börjar jag med PreNet, ska till Step In i morgon. Jag känner att jag behöver nåt för att få fart på min viktnedgång. Jag har sprungit en massa men knäna mina pallar inte, har haft ont i över en vecka nu, tyvärr. För det e sjukt roligt att vara ute och springa faktiskt, riktigt skön känsla. Men jag ska gå på Step In nu ett tag iaf tills mina ben blir bättre och så blir det en hel del promenader oxå. Jag pratade med älsk syster som har gått på PreNet nu i 2 veckor och hon har tappat 5 kg och 5 cm runt magen. Så klart att jag ger det ett försök. Och samtidigt kommer jag att fortsätta att röra på mej.

Nu ska jag och älsk spela lite Mario Party 5 på Game Cube..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0