Måndag...

Jahapp idag e det jobb, usch jag tycker inte om mitt jobb alls. Less är jag, som faaan. Men man måste ju jobba, tyvärr. Jag längtar verkligen tills jag e klar med skolan, det ska bli underbart!

Igår hann jag träna jycken ordentligt och baka lite kakor =) Mumsigt värre. Sen har jag tyvärr sovit dåligt i natt så jag e helt slut idag. Har ingen ork över huvud taget. Hoppas på att få sova i natt då. Lägenheten ska jag fortsätta städa ikväll då jag kommer hem från jobbet så att det är rent och snyggt då mamma o pappa kommer och hälsar på. Vi ska bjuda dom på lite lunch oxå och då blir de kyckling och bacon i ugnen med västerbottensost. Kommer att smaka riktigt bra tror jag=)
Mamma skulle baka lite mjukaka som hon skulle ta med, det e så gudomligt gott!


Nåväl, idag har jag pluggat lite teori och det går faktiskt väldigt bra måste jag säga, med tanke på att jag kan NOLL om bilar och allt runt ikring. Jag e ingen bilnörd direkt. Men jag tror jag kommer att klara det här galant=) Ska bli underbart att ha körkort. Kunna åka och hitta på saker med Jack, spåra och dona.. Jag e sugen som fan på att lägga ett spår. Ska nog ta och göra det någon dag.

Nästa helj är det WP-läger och det ska bli skit kul att få träffa Kajsa och JennyAnn=) Ska och kolla lite då dom ska ha en funpull=)

Nu ska jag ta och chilla lite innan jobbet, kanske ta och spela lite Sims 3.
Jag e sjukt jävla trött och jag e inte alls upplagd att jobba... VILL INTE! Fan oxå att man ska ha ett sånt här tråkigt jobb.
Snälla rädda mig från mitt jobb, kasst betalt och jävla segt. Ajja jag får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Hoppas ni andra har ett bra jobb och att ni får en trevlig kväll, själv ska jag plågas och försöka ta bort huvudvärken, sov inte med min bettskena i natt och det får jag sona för nu. Ingen bra dag idag.


Kommentarer
Postat av: LENA

jaha det lät ju inge bra.. :( vad jobbar du med då? kram <3

2009-07-06 @ 15:08:29
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej, hur är de på jobbet? Jag ska tillbaka mest troligt om en månad. JAG VILL INTE!! :(

2009-07-06 @ 17:16:33
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0