Måndag

Idag e det måndag, tyvärr. Men men jobba bör man annars har man inge pengar.

I går somnade jag tiiiidigt, så underbart skönt att verkligen få sova ut. Hos bror har det varit full rulle i heljen, ungarna har busat och jag har badat med dom en sväng i poolen. Sen har vi grillat gott och ätit en kanon middag! Några drinkar blev det självklart oxå och vi spelade lite BUZZ. Skit kul har vi haft! Jag och Mia sprang 4,5 km i söndags före middagen och tog sen en skön bastu. Heljen har varit kanonbra! Det ska vi göra om:)

Idag klev vi upp efter 10 och åkte ut med Jack för att gå en promenad. Jisses så flugor det var över allt! Vi vände efter en liten stund bara och beslöt oss för att jack skulle få bada. Det gick ta mej fan inte att gå. Men jag tror att Jack hellre badar än är ute på promenad. Han är totalt badgalen! Bildbevis över Jacks badlycka;)


Nu har jag gjort en laxlåda att ta med på jobbet och har även pluggat lite teori. Men vissa saker e fan i mej svåra då man inte alls kan så mycket om bilar. Ajja. Det ska väl gå bra iaf :P




Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, vilket underbart kort! =)

2009-07-13 @ 15:27:28
URL: http://anangelsdiary.blogg.se/livet
Postat av: Ingela

Kul att helgen varit kanon! :-) Jättehärligt kort på badgalne Jack! :-)

2009-07-13 @ 15:40:17
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Miii

hehe vad söt bild, han verkligen flyyyger ut i vattnet :) Hoppas det går bra med teorin nu också!! kram

2009-07-13 @ 19:44:46
URL: http://miiimary.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0