Lagar mat

Ja nu lagar man som vanligt mat såhär på kvällskvisten. Köttgryta.
Tänkte att jag gör den nu så kan vi äta den i morgon. Vi har så mkt att göra så jag har tid att göra den nu.
I min köttgryta har jag: fläskfile, morötter, champinjoner, lök, paprika, gräde, grillolja, soja och buljong.
Tänkte lägga i lite äpple oxå för att bryta den salta smaken lite, vi får se hur det funkar=)
Nu ska den puttra en timme iaf.

Jack har fått en ny kompis, hon är 10 veckor och hon heter Ella:) Staffan och Annas flat!
Ska ta och lägga in en bild på goingarna lite senare.

Nu sitter jag och är dum mot mej själv, jag äter CHOKLAD. Uscha mej! Ajja, idag behöver jag det. VERKLIGEN.
Idag e ingen bra dag egentligen, mitt humör e inte alls på topp. Har ingen anledning till att må såhär egentligen. Men jag känner mej som världens fulaste människa idag. Tjock och bläää.

Nä nu ska jag laga mat.

Titti: Du måste hjälpa mej med en sak;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0