Hmmm

Ja jag vet inte riktigt varför jag bloggar ikväll, men det är sent och jag kan inte sova.
Sitter och funderar över hur fan jag ska få bort finnen på hakan? Ajja jag får göra en rengöring i morgon.
Jag ska kolla synen i morgon, 14:45 tror jag det var. Undrar vad de kalaset kostar? Det kan fan inte kosta mer än 300 kr.? ELLER?

Sen så har folk undrat vem idioten är... som jag bloggade om igår. Jag berättar gärna, men jag låter bli. Det blir bäst så.. Även om han förtjänar det!

Jag kollade runt lite på aftonbladet och såg att Mariah Carey skulle vara lik Eminem i nån kommande video eller vad det nu var... Men jag måste säga att den som skrev det måste fan i mej va blind?

Ser ni någon likhet? Det gör inte jag! Hon e snarare lik Enrique Iglesias? Eller? Nää



Sen så e jag så jävla dum så jag läser Kissie jävla blogg. Jag fattar inte varför jag måste vara så nyfiken så jag går in och läser hennes dynga? Jag bidrar ju till att den lilla snorungen tjänar pengar. Ååå! Ve och fasa. Jag fattar inte att jag e så dum. Det värsta med hennes blogg är att små tjejer ser upp till henne! Det gör mig mörkrädd. Tänk om mina barn skulle se upp till någon som Kissie? Då anser jag nog att man som förälder har misslyckats. Jag menar... jag skulle spärra sidan. Aldrig i livet att min unge ska sitta och kolla på nåt videoinlägg av Kisse där hon sitter "kissiemjau på er gullungar.. MMmmH! *puss* " Oh no! Hur har man ens kunnat låta det ske? En dum blondin som inte kan stava och med ett ego större än Reinfelds flint, som tjänar pengar på ytligheter? Själv sliter man som fan och tjänar mindre. Självklart är jag avundsjuk över att hon hade turen att bli en stor bloggare och inte jag. Men samtidigt tycker jag att det e skrämmande. Jag vill inte ha barn om dom ska tycka om Kissie... Nej jag vill inte det.

Finns så mkt jag skulle behöva skriva ikväll faktiskt. Men jag kan inte. Av vissa skäl. Men en sak är säker, vännen min, jag finns här för dig och du kan alltid ringa.

I morgon är jag ledig så det blir att göra stan och kika runt lite... sen hem och städa och laga lite gomat till middag=) GI-lasagne har älsklingen beställt så det får det välla bli då. Själv var jag sugen på fläskfilé och nå gottigt. Men men, på lördag blir det iaf gokäk hos bror och mia. Det längtar jag efter. Men jag kommer sakna min lilla bebis. *snyft*

Avslutar detta osammanhängande inlägg med en osammanhängande bild på mig och Anna...
När? Var? Hur? You tell me




Jag gillar hemligheter... och jag har en LITEN en hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0