Happy happy happy

Ååå så skönt det känns att det e helj! På jobbet gick det faktiskt riktigt bra idag så jag e nöjd=)
I heljen blir det äntligen att åka till Skellefteå. Och det ska bli jätte skojj! Dock kanske jag missar WPn men men. Tråkigt, men vi kommer att ha superkul hos bror och hans familj. Äta lite gomat och mysa på.
Jack ska vara hos mamma o pappa i sävast och han kommer att leva som en prins så jag e inte orolig. Han har blivit så bra mot hundar nu oxå, morrar inte alls och reser inte ens raggen. Så nu börjar jag se fin fina resultat! Han mår även kanonbra nu oxå! Han e alert som fan och hans mage e jätte bra. Men det blir att han får åka in på en koll veckan efter löning. Pratat med vet. och hon tyckte inte att det var ett måste men jag sa att jag ville det.

Jag e så himla nervös och ja nu händer det verkligen grejjer! Iiiiih!! Fan att jag inte kan skriva i bloggen vad det e! För det ska bli så jävla roligt! ÅÅåå ! På måndag vet jag mer och Ja jag kan bara säga att jag e sjukt lycklig nu och ja om de går vägen så kommer jag att leva livet! FY FAN! Jag vet inte vad jag ska skriva för jag e så jävla glad.

Mitt liv är helt underbart just nu, sorry för er som önskat mej annat. MOAHAHAHA! Jag älskar mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Lisa

Meeeeen. Du måste ju säga vad det är som är så jäkla kul?!! ;D

2009-07-10 @ 19:15:29
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: LENA

åh va härligt :D kram

2009-07-11 @ 00:48:46
URL: http://lenakarlsen.blogg.se/
Postat av: Tits

IIIH JAg veeeeet :D Sååå glad för din skull Babe!



Skrattar idioterna i ansiktet



;) Hoppas det blir en skön helg med brorsan din :)

Vi hade himlarns trevligt om än myggigt i vändträsk hos Karro och Lars men vi åt god mat och fikade en kladdis till efterätt mums

Vi spelade kubb också men gav upp pga myggen :o haha



Puss å kram!

2009-07-11 @ 11:32:52
URL: http://onegrrl.blogg.se/
Postat av: Ingela

Så härligt när allt är bra och livet leker!! :-) Kram

2009-07-11 @ 22:11:15
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0