Bort med det lila!

Äntligen! Ska ta och kliva upp ur sängen och färga håret innan jag ska sova. JAPP!
Nu e jag less på att vara lilahåårig! Såå nu blir det mörkbrunt/svart istället.
Ska bli skönt att slippa den usla färgen. Den har dessutom släppt en massa. Inte alls hållt måttet över huvudtaget. Först och främst skulle det vara brunt, det blev lila. Sen så har färgen färgat av sig på duschdraperi och kuddar. Och det, trots att jag tvättat håret varje dag i typ 2 veckor. SKIT FÄRG!

Idag köpte älsk ett par jeans åt mig och en tröjja på REA=) Tack älsk. Oh och ett par sexiga trosor hihi.
Älsk köpte sig två tröjjor oxå.

Den 6/8 börjar jag med PreNet. Och JA, jag ska gå på PreNet i Turkiet, det räcker att äta mat en gång om dagen där med. Och dessutom så får jag käka frukt. Chill liksom. Får bara komma ihåg att dricka mycket vatten.
Jag längtar efter att få tappa 15 kg. 15 kg som plågar mej dag och natt. Japp, även på natten.
Jag hatar mitt utseende och skäms över hur jag ser ut. Men jag vill inte må skit över min vikt mer. Jag vill må bra. Jag vill slippa känna mig värdelös. Usch, ge mej en jävla cigg för fan! Jag saknar en cig, då man känner såhär. Kedjeröka ute på ballisen och bara vara. Ett glas vin. I morgon blir det fan i mej en cigg och ett glas vin eller två. Eller fler.


I hate you
I hate me
I hate the way you se me
I hate the way I see my self
Fuck This
This SUX!


 


Kommentarer
Postat av: Miiii

Har du haft lila hår? det har ja missat :) så du vart less på de? kul att du skrivit på bloggen, vi hade en underbar resa, hoppas vi har en liten klassträff senare i helgen, vore kul o träffa er alla! :) vi höres. kram!

2009-07-29 @ 11:11:26
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0