1a dagen på semestern

Idag e min första dag på semestern och jag var vaken 06:41, ja jisses HAHA.
Men jag har sovit jätte skönt i natt så jag klagar då inte!
Och idag är det en hel del som ska göras, följande:

Riva bort återstående tapet
Köpa färg eller tapet till väggarna
Köpa täckpapper till golvet
Köpa en roller
Köpa spackel
Måla taket
Spackla väggarna ( om det hinns )
Tacomiddag hos Titti darling och Henrik ( MYS! )

Ska nog ta och göra mej en gröt snart och gå på en prom med jycken. Men lilla Jackie verkar inte alls sugen på att kliva upp. Han är inte så morgonpigg av sig, igår sov han till 12, trots att jag klivit upp. Men han e pigg å glad annars så, han e bara inte morgonpigg helt enkelt haha=)

Nä nu ska jag surfa lite och sen blir det en gröt och en promenad. Jack får helt enkelt lov att kliva upp!
Hur fan kan jag vara såhär pigg klockan 07:15? En fredag, då jag har SEMESTER?!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med semester för dig! :-) Du sover säker längre när du haft ledigt några dar och kommer in i den rytmen :-) Hoppas ni får fint i läggan! Alltid kul att göra om! :-) Ha en fin fredag!

2009-07-24 @ 09:16:46
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Barbie

Kom o hälsa påååå!!!

2009-07-25 @ 16:35:16
URL: http://witasp.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0