Tjohej bara!

Idag har jag haft drama i skolan, satans så kul. Vi har LEKT, japp japp! LEKT har vi på fullaste allvar gjort, under hökens vingar, ett två tre ost, kom alla mina små kycklingar, viskleken, pepparkakskull... En hel del. Men det finns ju även ett syfte med allt lekande. Givande var det och jag tyckte det var svin kul. Fast nu e jag sjukt trött. Funderar på att bara ta en kortis med Jack ikväll. Ska mysa på lite med anna senare ikväll, ta ett glas vin eller två. OM hon orkar. Hade varit mysigt faktiskt att bara sitta och snacka och dricka lite vin sådär. Kanska ska sova en stund nu innan jag ska ut med Jack iaf. jag e som sagt helt slut efter dagen.

I mitt liv händer så mkt bra saker! Jag trivs som fisken i vattnet just nu.
Har köpt en ny TV oxå, hehe SNYYYYGGT!
Nu ska jag hämta täcket och lägga mej och vila 30 min.

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

MEN ÄR DU TRÅKIG ??



SKRIV SKRIV :D

2009-02-12 @ 23:19:29
URL: http://hericah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0