Torsdag- Iskall

Har kommit hem från förskolan och är genomfrusen. Snacka om att man inte är van vid den här kylan än då man har varit bra påpälsad hela dagen. En stackare åkte på mig i backen så jag ramla och slog ryggen så det gör ont som bara den. Ajja sånt kan hända, men då man e trött e man inte på så bra humör. Sov svindåligt som vanligt så jag e svintrött just nu.

Ikväll blir det att plugga, som tur är så kom jag långt med pluggandet på rasterna jag haft idag på förskolan. Det känns helt ok. Men att besvara dom förbannade frågorna känns inte så lockande. Det är bra litteratur, men orka läsa allt och sen börja med frågorna. Jag har läst två böcker och har tre delar av en artikel kvar. Jaja man måste ju.

Älsklingen ska med Lassie på hockey så jag har lite tid att plugga här hemma. Känns dock som att jag bara kommer att läsa skiten idag och sen så kommer jag nog att ta hand om mej själv lite. Ta en dusch och fixa mej lite. Ska slå in julklapparna som jag köpt till förskolan oxå. Det blev två stycken, ett kökskitt eftersom att barnen älskar att leka i "huset" och sen en kundvagn med lite varor så dom kan leka affär. Jag tror att dom blir glada över julklapparna iaf. Varför det blev julklappar e för att ett barn är allergisk mot både ägg och mjölkprodukter och vad fasen bjussar man på för fika då? Man vill ju inte göra någon sjuk.
Det känns väldigt tråkigt att inte få vara kvar där, jag tycker att både barn och personal är helt underbara! Jag kommer att sakna dom jätte mycket.

Jycken har varit med älsklingen idag och sprungit på gruvberget så han ligger här bredvid mej och snarkar gott i soffan. Han e så jäkla go! Han e inte en sån där hund som kommer och buffar för att bli kliad utan när han vill ha närhet så sätter han sig bredvid och lägger huvudet mot mitt. Det är så underbart gosigt. Självklart blir det en massa massage oxå för det älskar han verkligen. Tror att jag och jycken ska mysa ikväll då husse är borta. Massage och soffmys framför TVn. Men som sagt, ska plugga lite oxå.

Fick precis ett sms! Någon har lagt ett högre bud på lägenheten! LOVELYYYYYY! Slipper man ge bort den.

Hoppas att alla har det bra i kylan!





Kommentarer
Postat av: hannah

hunden ser ut som en sharpei. HAHA :D

2009-12-03 @ 19:03:46
Postat av: Marri

Jaaaa det är de =)

2009-12-03 @ 23:15:52
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Lisa

hannah: HAHA då har du aldrig sett en sådan eller?;) Men han e skit flummig då han sover med öppen mun sådär.

2009-12-05 @ 18:20:07
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0