Tisdag- Wpträning

Har haft visning på lägenheten idag, igen. Och ett nytt bud har kommit. Men vi tänker inte ta det budet. Man kan ju inte ge bort saker gratis va fan.
Har varit ute med jycken i över en timma så han sover som en prins i sin fatboy. En riktigt trevlig promenad blev det faktiskt. Solen lyste och jycken var duktig=)

Nu har vi snart klart med våra klubbkläder, hoodie och byxor! Så snyggt det kommer att bli=) Men bror ska kolla igenom loggan och dona på med den så att den blir klar. Sen ska vi skicka iväg den och färgkoder till Piratreklam som sponsar oss med tryck. Och sen e det bara att beställa!
Jag längtar verkligen över att få bära våra kläder! Skit bra oxå att ha både byxor och hoodie. Nästa gång vill jag beställa en t-shirt oxå. Och kanske en mössa. Så har man värsta kittet!
Idag e det WPträning oxå, ska ge oss ut på en långpromenad med hela gänget.

Nu ska jag ta och plugga lite grann. Hyfsat intressant bok som jag läser nu faktiskt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0