Onsdag- livet går vidare

Min vänstra arm värker en aning efter sprutan. Men det blir nog bra i slutändan. Tyvärr så får jag ju ingen svininfluensa som jag så gärna ville ha! Vad ska jag nu göra med mitt liv?! Ingen svininfluensa? Vad är livet utan svininfluensan som jag suktade efter. Ja jag ville ju så gärna ha den. *suck*

Idag pluggar jag, vare sig jag vill eller inte. Har typ läst ut "Pedagogiska miljöer och barns subjektskapande". Det känns väl helt ok. Men jag har inte läst så noga så det blir att skumma igenom lite igen. Vi MÅSTE ju vara väl förberedda. I morgon är det ju torsdag, för efter onsdag kommer torsdag. Och i morgon ska jag ta igen de jag missat av min praktik, på fredag lika så. Men det ser jag fram emot! Jag har saknat barn och personal så det blir ett kärt återseende:)

Eftersom att min arm inte riktigt e med mej idag så blir det inget gym, jag kommer att ta en promenad ikväll med Titti. Det ska bli mysigt, så jag ser fram emot det jätte mycket. Det var så länge sedan vi sågs känns det som. Och nu när snön har kommit blir det mysigare att vara ute och gå tillsammans.

Nu ska jag göra nå annat, ta hand om mina katter eller nå? Jag vet inte vad jag ska göra nu, när jag inte fått svininfluensan!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

tack ;p haha!

Jo men det är väl ingen idé att ha ett schema och inte följa det:) Hehe!

2009-12-02 @ 15:22:54
URL: http://cissimannberg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hoppas du slipper andra biverkningar än ont i armen. Här har det varit en toppendag. Varit på en härlig slädtur i månskenet :-)

2009-12-02 @ 19:50:40
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack så mycket! :)

Jo, vi brukar vara till sandtag med Boss också men jag har inte körkort än så det gick som inte att ta sig idag så jag och Marre promenixade till en backe istället :P

2009-12-02 @ 23:11:38
URL: http://cissimannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0