Oh yes!

Nu e jag klar! Så underbart! Har suttit här och tokpluggat sen jag skrev det sista inlägget och nu har jag bara en uppgift kvar att göra det här året. Men det är även den värsta uppgiften av alla, en massa litteratur som ska bearbetas och som vanligt är det ventenskapligt skrivande som gäller. Tur att man börjar bli bra på det här nu. Ja jag e faktiskt jäkligt bra på att skriva citat nu och att hänvisa till författare och sånt. Jag kan tycka att det är ganska kul att skriva dom här examinationsuppgifterna, men nian gillar jag inte. Den är så komplicerad och det är så mkt litteratur som man har bearbetat nu så man har inte så jävla bra koll på vad man läst var och sånt. Men det ska väl gå det här med. Vi får väl se. Att vi har läraren från helvetet som examinator gör inte att man känner mindre press direkt, men det ska gå det här, det SKA gå.

Nu ska jag invänta älsklingen som frågade om vi hade ströbröd hemma. Det vankas sockerkaka.=)

Kommentarer
Postat av: Ingela, Martin, Tarro & Selene

Tack! :-) Vi önskar er också en riktigt GOD JUL! Kram

2009-12-23 @ 10:38:25
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0