Måndag-Tisdag

Gör ett snabbt inlägg för klockan börjar bli mycket och vi ska snart krypa ner och se en film.
Julen har varit underbar och jag har fått superfina saker till huset! Fårskinn och ljuslyktor och fruktfat och temuggar etc. Så jag är jätte nöjd=) Men mest nöjd är jag över att ha fått spendera julen med dem jag älskar! Bröderna har varit hemma med sina familjer och det har varit full rulle! Jack har självklart fått följa med över allt och han älskar att leka med ungarna, men nu e han TRÖTT! Helt utslagen kan jag nästan säga att han är den lilla sötnosen:) Han har även fått ta en promenad med söta Bonnie och han tyckte det var trevligt så både Jack och matte är nöjda. Det tråkiga med julen var att jag inte hann träffa älsklingens familj så mycket, men det blir så då alla är uppe samtidigt och man vill hinna med så mycket. Tyvärr kan man inte klona sig själv.

Jag har hittat en sida på internet som jag nöter var och varannan dag! www.systerlycklig.se Där hittade jag dessutom världens sötaste tapet som vi ska ha på våran lilla toalett i huset! Johan tyckte om den han med, fan så underbar pojkvän jag har=) Det e lite mormors varning över det hela, men den här tapeten kommer inte att vara i hela toaletten eftersom att vi även ska sätta panel.

 Visst är den lite söt=) Jag tycker då det!

Och snart öppnar en alldeles underbar butik här i stan, tror jag, för det ser ut som en butik? Och där kommer jag shoppa som ett cp kan jag säga, OM dom nu ska öppna, OM det nu är en butik. Men så fel kan jag väl inte ha? ingen kan väl hyra en lokal bara för att visa upp världens finaste saker? Eller? jag tror inte direkt att nån ska bo där? I ett skyltfönster får man väl inte bo?

Nu ska jag och Johan lägga oss och se SKENBART- en svensk film. Det blir mys. Igår såg vi Paranormal Activity och ja den var bra, inte nu så bra som jag trodde att den skulle vara men bra var den och rädd vart ja!

Nu ska jag avsluta, älsklingen ska upp tidigt och jag med. Plugga, städa och hinna umgås med bror och hans familj som åker på onsdag:( Hur ska jag hinna med allt? - Kliva upp i TID!

 

Sov så gott allihopa


Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt att ni haft en bra jul och fått fina saker till huset :-) Vi har också haft en toppenjul! :-) Kram

2009-12-29 @ 11:40:50
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0