Måndag- skola

Hujja, jag sov bara tre timmar natten till idag så när jag kom hem från skolan så sov jag som en stock på soffan i typ 2 timmar. Jag känner mej helt bakis och jag har tvättat bort mitt smink för att känna mej lite piggare, men icket! Det blir inget gym för mig idag eftersom att jag sov den tid jag skulle dit. Så det får jag ta på onsdag då jag ska och gymma vid 14.

Ikväll blir det att plugga lite extra inför lektionen i morgon. Det ska bli helt underbart att få göra bort den här jävla hemska uppgiften! Sen e det bara tre kvar! En redovisning och två arbeten. Jag går ju bara skola till och med torsdag i veckan, sedan gott folk! Då har jag jullov! Fyyy faaaan såå skööööööööööönt! BITE ME!

Nu ska jag faktiskt ta och plugga lite. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0