Uppdatering

Har inte haft ork att blogga igår då vi kom hem så jag gör det nu istället. Orkar inte dra nåt långt inlägg om resan, men det jag kan säga är att vi haft jätte kul och det har varit en jätte mysig resa. Tyvärr hade vi oturen med dålig mage i 2 dagar och det blev inte att sola de dagarna, tyvärr. Så jag e inte så brun som jag borde vara, men det är inte det viktigaste. Det viktigaste är att vi har fått uppleva saker tillsammans och skapat oss ett minne för livet=)
Vi har iaf badat en massa i havet och varit och knatat runt lite över allt, åkt galen taxi och jag har även gråtit och haft panik för en jävla massa GIGANTISKA getingar. Jag trodde att jag skulle dö. Vi har ätiit på ett undarbart ställe med jätte mysig och trevlig personal. Saknar dom faktiskt! Minuset med resan var magen och de smala hundarna. Fattar inte varför det ska vara så svårt att ta hand om sin hund? Men de finns det ju folk i Sverige som inte heller gör. Men jag blir så illa berörd att se dessa hundar med loppor och som knappt har nå fett på kroppen... Det var jobbigt.
Men resan i sig var jätte bra och det här kommer vi att göra om, kanske åker vi någon annan stans nästa gång, har pratat om Grekland...

Har varit och myst hos Titti idag och snackat en massa. Berättat hemligheter och planer och snackat skit. Jag är glad att jag har en så fin vän. Jag är lyckligt lottad. Love you babe!

Sen drog jag iväg på WPträning och kikade lite. Tränade inte Troja idag, det gör jag nästa gång. Men hon e så duktig tjej. Så de ska nog gå bra=) Ska bli kul att träna WP igen. Jag har som saknat det. Och jag och Erica ska sätta ihop lite träningsscheman. Det blir bra det här. Ska även tipsa om en bra aktivitet eller vad man nu ska kalla det, har hiittat ett toppenställe för DW.

Oh det e så mycket roligt som händer i livet!

Nu väntar vi med spänning ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Välkommen tillbaka till hösten här hemma! Trist att ni hade magbesvär men kul att ni fått uppleva mkt trevligt tillsammans! :-) Kram

2009-08-28 @ 09:55:35
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Titti

:) Huuu snart är ja inne på dag 3 :D Pussis!

2009-08-28 @ 19:49:35
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0