Nyhet!

Oh! En kul nyhet! Nathalie frågade mig nyss om jag kunde vara handler åt hennes hund Troja! Hon har två hundar som hon tränar WP med och hon sa att Troja börjar bli tjock, så hon behöver nån som kör WP med henne.
Jag har ju lagt WPn på hyllan ett tag, men det skulle vara kul att komma igång igen och ha en hund som man kan tävla med oxå. Så jag sa till Nathalie att jag skulle tänka på saken. Men jag tror nog att det blir att träna lilla Troja ändå. Stewie var ju tidigare på bootcamp hos mig så nu får jag väl ta mig an lilla Troja itsället.
Så nu kanske det blir lite WP här framöver då jag kommer hem från utlandet. Kul att träffa alla gamla i gruppen igen och det var kul att höra av Nathalie att hon saknat mig.

Nu ska jag fortsätta se film, tog ett snabbt avbrott.

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad roligt att du ska få träna Troja =)

Hon behöver verkligen få komma igång ingen, Nathalie har ju som fullt upp med Indra nu.

Vi får ta och träna sen efter du kommit hem från Trukland. Fast du kanske redan har planert med Natta hur ni ska göra..

2009-08-18 @ 14:51:40
URL: http://lesliefrejatyson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0