Nu e det ju höst

Som Ingela skrev i sin kommentar; det är höst nu. Sommaren har ju försvunnit och jag tycker det var nyss den började. Men samtidigt är jag inte alls ledsen över det, hösten är ju min favoritårstid! Man får ha mysiga och sköna kläder, det är mörkt ute och så får man tända ljus! Mysit helt enkelt.

Idag har vi som vanligt varit på en promenad med Jack ute i skogen. Vi tränade passivitet och platsliggning, och jag måste säga att han skötte sig GALANT! 10 poäng till min älskade jycke:) Efter det så har vi ordnat i pärmar här hemma och jag har även kokat lingonsylt. Ska snart knata ner på Veckans Allehanda och se om jag kan hitta nån syltburk, annars åker vi in till stan och köper. Men det kan ju vara värt att kika här nere om man hittar en fin burk. Ska koka blåbärssylt oxå. Mumsigt.

Har kört igång med PreNet igen nu efter semestern i Turkiet och det känns som skönt. Ska försöka ta mig ner och träna på Step In idag oxå. Men först ska jag nog snacka med Erica, måste åka förbi henne idag och förbereda lite saker.

Nu ska jag ta och fortsätta som husmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0