HURRA!

Har vaknat för en liten stund sen. Jag och älsk var helt slut så vi la oss och såg en film, självklart somnade vi.
Ikväll blir det att åka ut med Jack och Sigge så dom får umgås, ska ta med mej godis till Jack så kan vi träna lite lydnad oxå. Vill fan ha koner! Ska ju börja med rutan. Igår gjorde vi ett kort lydnadspass och de gick som smort. Han kan "dum"rutan som kajsa kallar det och han e skit duktig. Måste dock bli snabbare i läggandet. Men det kan vi träna ikväll=)

I morgon är det PreNet som börjar, jag e som helt taggad! Har kollat upp det noga nu och det är för snabb viktnedgång, men sen så ordnar dom så att  man ska behålla sin vikt oxå.Ett skräddarsytt program för mig genom mina BIAmätningar osv. så det känns riktigt bra måste jag säga=)
Ska nog slita på mej träningskläderna så tränar jag lite i morgon då jag ändå e där.

Idag fyller min My år. Grattis gumman! Hoppas du får en massa fina presenter för det är du värd. Puss. En bild på sötnosen=)




Kommentarer
Postat av: Miiii

hoppas det går bra imorron på Stepin!! :) bra att du e peppad, är jag med nu på att börja träna. Jag o Adam var och sprang idag :) wiii.

2009-08-05 @ 19:22:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0