Hungrig som en varg

Ska snart börja med middagen. Fläskfilé och potatisgratäng=) mums fillibabba!
Jag e svinhungrig så snart ska jag sätta igång. Vette faon vad jag ska göra av filén. Har helt slut på ideér. Men jag ska nog googla fram nå trevligt iaf.

Jag ska fan i mej bli frisk nu. Step In ligger alldeles bredvid och jag e så sugen på att träna! I morgon ska jag vara pigg å kry så jag kan dra ett träningspass!

Allt är klart för flygresan på onsdag. Så jag ska nog börja packa i morgon, vill ju inte missa att ta med något! Jisses, hur skulle de bli. På onsdag klockan 20:05 sitter jag på ett plan på väg till Turkiet. Det ska bli helt jävla underbart. Få komma bort och bara mysa och ha trevligt med den person som jag älskar mest av allt. Längtan är stor. Vi valde dessutom rätt tid att åka, det e ju svinkallt ute nu ju! Okej jag ska inte klaga för nu kan man göra en massa med hunden utan att behöva vara rädd för kryp, men det var ju tur att man valde en bra tid att åka på. Dock hoppas jag självklart att alla nära och kära får fint väder då vi e borta! I turkiet ska vi åka till ett vattenland och se delfinshow, gå på turkiskt bad och åka ut på en båttur. Så det ska bli mysigt att få se vad landet har att erbjuda. Och sen ser jag faktiskt fram emot att få käka lite hehe. Men jag ska fortsätta att tänka på vad jag stoppar i mig, så att jag får behålla det som jag redan tappat.
Nä den här resan behövs, ladda lite batterier.

Nu ska jag laga mat så den e klar då älsklingen kommer hem. Sen blir det film ikväll=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill bara tipsa om min blogg ..Jag skriver en blogg om självförtroande.Jag har själv haft självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende (som idag är på topp).Det är alltifrån hur du kan stärka din kompis självförtroende,till hur du kan stärka ditt eget när det kommer till sex & killar.Jag tar också upp mobbning.Vad man ska göra om man ser någon som är mobbad,eller av man själv ska göra om man är mobbad osv.Jag tar också upp anorexia och grupptryck. Och även om du själv har ett bra självförtroende,så skulle det vara jätte roligt om du bara kunde kolla in bloggen.Det finns sååå många bloggar,som är värdelösa och stora.Så jag tycker det är dags att en vettig blogg,nämligen denna,ska få synas lite =)

Om du gillar den,så lägg järna till den i bloglovin.Säg till,så gör jag desamma:D



ha de bra!



http://jjuno.blogg.se

2009-08-16 @ 23:21:55
Postat av: Ingela

Åh så härligt ni kommer att få det i Turkiet!! Hade verkligen inte varit helt fel med en utlandsresa! :-)

2009-08-17 @ 09:44:07
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0