Dag 7

Har varit ute med Jack idag och tränat RUTAN. Äntligen haha. Det gick hur bra som helst och han fattade vad han skulle göra på en gång, dessutom exemplariskt. Så i morgon blir det nog att träna rutan igen tror jag. Man ska ta det pö om pö och inte hasta, då får man bäst resultat. Jack tyckte det var skit kul så inte mej emot att köra i morgon.
Idag blev det potatis med köttfärsbiffar och brunsås med sallad. Gjorde vitkål med vinegrette, supergott att ha till maten så det kommer jag nog att göra en massa här framöver. Sätta i lite morötter oxå. I morgon blir det att äta samma.
Maten var riktigt lyckad och alla tyckte att det smakade bra, så ett extra poäng till mästerkocken hehe;) Ja jag e faktiskt bra på att laga mat, tycker det är roligt dessutom.
I morgon blir det att springa ner på gymmet och träna en timme och sen ska jag äta lite frukt när jag kommer hem. Tänkte äta banan och nektarin. Göra en liten fruktsallad. Muuums.
Nu är det även bara en vecka kvar till Turkiet! Oooh vad vi längtar. Ska beställa Taxfree och fixa godmat på flyget i morgon hehe. Ska bli riktigt nice.

Sen så blev jag faktiskt på väldigt dåligt humör idag, dock vände det sen, men ändå. Vad tror folk att dom är egentligen? Tror dom på fullaste allvar att dom kan leka gud över allt och alla. Skulle inte tro det. Personen i fråga ska veta att det faktiskt bor en ghettolisa i den här kroppen! HAHA nä skämt å sido. Orkar inte med en massa drama. Det lämnar jag åt de som inte har bättre saker för sig. Men just nu så känner jag mej lite väl frustrerad. Jag har varit snäll, för jag är faktiskt en snäll människa, tro det eller ej. Men jag är det. Fast nu känner jag att tålamodet börjar tryta. Jag har haft mycket tålamod, en massa sådant. Får se hur länge jag kan hålla det tålamodet. Men samtidigt vet jag att jag alltid kommer att vinna, japp! Jobbigt värre. Men så e det.

Nu ska jag och älsk mysa ner oss i soffan och uggla film... Vingar av glas.

Kommentarer
Postat av: piddi,

Åh, vingar av glas, den är ju underbar! :)

2009-08-13 @ 01:03:02
URL: http://layda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0