Dag 6

Hojja. Har sovit dåligt i natt, vaknade flera gånger pga mina ben. Jag har ju något som kallas för Restless Legs.. Det är sjukt jävla jobbigt att vakna upp mitt i natten och inte kunna sova, trots att man är trött. Det har varit jobbigt nu ett tag så jag kanske får boka in en tid på vårdcentralen snart.
Idag så är det ändå en hyfsat bra dag. Har städat lite här hemma och är inte riktigt klar. Men jag tar det i morgon. Vi ska äta middag hos mamma o pappa i kväll och i morgon kommer Johans pappa hit på middag. Det blir riktig husmanskost vi bjussar på. Köttfärsbiffar med potatis och brunsås med stekt svamp och lök=) Men det ska nog smaka bra tror jag=) Till det gör jag en sallad på morötter och vitkål. Får inte glömma bort att köpa vinbärsgelé bara.
Har faktiskt provat lite kläder idag och det visade sig att jag redan gått ner en del. Jag har vägt mig och jag har mätt mig oxå, men jag vet ju inte om det e samma på vågen på Step In. Men jag kan säga att jag har tappat 2 cm kring både mage, lår och armar. Så det känns ju självklart ruskigt bra.

Idag blir det Johan och Jack som tar en lång promenad. Jag ska fortsätta att städa på och dona. Har en hel del att vika in och sätta i garderoberna, samt att jag måste rensa ur dem oxå. Så det har jag att göra idag. Fan så skönt det e att ha en egen tvättmaskin! Slippa gå ner i källaren och gorma. Sen så torkar kläderna så snabbt nu då det e sommar oxå. Nu vill jag bara ha en diskmaskin! Vi får väl se o vi gör köket sen då vi kommer hem från Turkiet.

Haha på tal om Turkiet, vi bor fan NÄRA AS HELL en Moské! Fuck! Haha vi såg det alldeles nyss. Ajja vi får kliva upp tidigt och ge oss ut på en promenad då helt enkelt. Kommer inte ha möjlighet att sova länge under den här resan, men vi skrattar åt det och sen så har vi varandra och det e det som e det viktiga! =) Jag tror att vi kommer att få jätte roligt där borta. Tack till Titti som tänkte på mej och köpte mej en söt solhatt och även solskydd:) Du e så söt gumman!

Nu ska jag ta och spela lite Sims 3 och sen vette tusan vad jag ska göra. Städa... så var det!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul när träning och annat nyttigt ger resultat! :-) Jag tränar också mkt nu och man känner sig verkligen nyttig och bra! :-)

2009-08-11 @ 21:08:41
Postat av: Ingela

Mitt namn försvann. Men det var jag som skrev inlägget :-)

2009-08-11 @ 21:09:25
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt att du är motiverad och att du redan märker resultat, det blir ju lite som en morot till att fortsätta.. Jag tränar ju också en hel del nu och det känns skit bra. Jag tror att det kommer att hålla i sig och sen blir det skit bra att skaffa kort på Stil så har jag inte så långt att cykla och kan även träna på före, efter och på hål i skolan :) När åker ni till Turkland? :) Jag hoppas att ni får en bra resa med sol, bad och goda drinkar ;)

2009-08-12 @ 09:24:29
URL: http://malinborgenstal.blogg.se/
Postat av: Ingela

God förmiddag! Har hunnit med ett pass gympa och styrketräning på morgon :-) så skönt! Jaa vi måste verkligen ses! :-)

2009-08-12 @ 10:12:01
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0