Dag 13

I morgon åker vi!!! Så det här blir kanske sista inlägget nu på ett tag=)
Jack e kass i magen men jag har köpt honom CaniCur så det ska bli bra=) Men han e pigg och alert! Dagen ska spenderas med jycken för jag kommer att sakna honom massor då vi åker bort.
Då vi kommer hem så blir det att ringa veterinären iaf och boka tid för en kontroll.

Idag så är det städning som gäller och så ska jag raka benen och så inför resan. Ska även plugga lite teori är det tänkt.. I väntan på lämpen så kan man likväl plugga lite teori. Körkortet here I come!

Nu ska jag ta och städa lite och kanske ringa Helen:) hihi Vi åker ju båda två till Turkiet i morgon=)

Puss och adjö!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha så underbart och roligt nu!!! Njut av semestern! :-) Kram

2009-08-18 @ 19:45:44
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0