Dag 12

Idag blev det en tidig middag. Var vrålhungrig. Så det blev hemmagjorda köttbullar med mackaroner. Smaskens. Mycket godare att göra hemma. Fattar inte varför man envisas med att köpa äckliga Mamma Scan. Nej, nu e det slut med det.
Var ute en sväng med Jack i morse och han hade energi som FAN. Så i kväll så ska vi träna rutan och sen blir det sandtaget oxå. Så får han plågas lite på alla sätt och vis. Tänkte aktivera honom ordentligt nu innan vi åker och vi har ju faktiskt kunnat göra det nu utan att han blivit sjuk och slö, så det känns jätte bra. Han mår som en prins just nu.=)
För övrigt så har vi städat idag och i morgon tar vi resten känner jag. Putsa fönster, dammsuga och skura. Har en del kläder att tvätta oxå nu inför resan. Fan så underbart det ska bli att få åka iväg. Nu längtar vi båda massor!
Vi har faktiskt redan packat väskan haha. Det gick snabbt men det e bra för det e ju saker som ska packas ner som e i tvätten oxå, fast vi har packat MYCKET! Fan lite väl mycket kanske, men jag vill kunna variera mina kläder då jag e där borta och så vill jag ha mycket att välja mellan. Det e ju på onsdag vi åker och som sagt så har jag även BIAmätning då. Det ska bli spännande att se hur det har gått faktiskt. Om jag har tappat mer eller mindre än vad jag tror. Fast jag känner att jag har tappat ganska mycket, får på mej en del plagg som jag tidigare inte kunnat ha på mej. Så det känns väldigt skönt. Och Titti tyckte att jag hade tappat mycket i ansiktet, så det är nog en del fett som e borta.
Sen då jag e tillbaka från semestern så blir det att träna på allvar, på en massa olika sätt. Både då det gäller mig sälv och hunderiet hehe. Har tränat en del nu, men det blir mer sen. ;P

Nu ska jag och älsklingen och Tim se lite film. Jag e svintrött. Fattar inte varför? Har huvudvärk oxå. Kanske blir att jag sover en liten stund. Fan... på torsdag så käkar man en god Hotellfrukost och sen släpar man sitt feta arsle ner på beachen och lapar sol. AH! Får inte glömma; vi ska på turkiskt bad först.

Hamam - Turkiskt bad Att besöka ett äkta hamam är en annorlunda upplevelse. Du träder in i en avslappnande miljö präglad av värme, vatten och ånga. Värmen, ångan och fukten gör dig avslappnad i kroppen, befriar dig från spänningar och ökar cirkulationen. På en varm marmorhäll får du en behandling som innebär en stimulerande skrubbning av kroppen och som sätter fart på blodcirkulationen i huden. Därefter följer en tvagning med lavendeltvålsskum. Huden blir som ny efteråt!



Kommentarer
Postat av: piddi,

Hoppas ni får det hur bra som helst! PUSS

2009-08-21 @ 12:55:57
URL: http://layda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0