+34

Kollade SMHI och vi kommer ha cirka 34 grader varmt nere i Turkiet =) LOVELY!
Men nu börjar resfebern komma, hur ska jag kunna lämna min guldklimp en hel vecka!? Åh jag önskar att jag kunde ta med honom eller nå. Men han kommer att få det jätte bra hos Johans pappa. Det tvivlar jag inte på en sekund. Men ändå känns det som lite sådär att vara utan honom. Han e ju min älskling. I morgon blir det att mysa på med Jack hela dagen och hitta på lite skojj. Kanske kör lite ruta och går i skogen, det tror jag blir bra=) Vi kliver upp tidigt i morgon så att vi ska hinna med en massa och så att man kan sova på flyget och bussen på väg till hotellet.
Det kommer att bli tidiga mornar och sen så kommer vi att motionera på stranden varje morgon.

Fan hujja så resfeber jag har. Planet lyfter 20:05 i morgon och vi ska åka dit klockan 17:00 redan. För det kommer att vara mycke folk där borta. Det e två flyg till Turkiet och det kan vara två som går till Grekland oxå, så det gäller att vara i tid.
MÅSTE komma ihåg mitt snus och pass och pengar och allt sånt viktigt. Ska köpa lite snarra i morgon oxå hihi, att ha med på flyget. Och OM flygmaten smakar skit så tar vi med mackor. Finns ju en risk med flygmat, den brukar smaka bajs. Inte för att jag vet hur bajs smakar, men en LIKNELSE, typ..Ni fattar.

Idag har vi iaf varit och käkat hos mammi och pappi, korvstroganoff och ris, så jävla gott!
Nu ska jag ta och glutta lite TV och sen blir det en god kopp te då älsk kommer hem från träning.
Bloggar nog i morgon efter BIAmätningen..=) Men på mammi o pappi´s våg så stod det -3 kg. Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: E.

Ha så kul i turkiet och sola för mig med. :)

2009-08-18 @ 21:14:28
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0