plugg :(

Älsklingen har åkt och jobbat och är inte hemma förrän i morgon :( det känns lite tomt här hemma utan honom måste jag säga. Längtar efter honom redan. Hujja, det e inte lätt att vara kär :P Och kär är jag, upp över öronen! Men det är härligt.
Jag visste inte att det kunde vara såhär bra och att man kunde vara så här kär i någon. Min älskling är helt underbar, vad skulle jag göra utan honom? Vill inte ens tänka tanken...

Nu e det dags för mej att plugga, hela dagen blir det idag. Känns inte alls bra, men jag måste ju. Jag vet inte alls hur den här jävla rapporten ska se ut, ingen verkar veta hur den ska se ut? Ajja, det blir no bra till slut.

Tog en lång promenad efter gröten i morse med jycken, skit härlit. Nu ska det pluggas och mysa säng.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hoppas ni får en bra vecka :-) Kram

2009-04-27 @ 15:04:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0