Ändringar

Det blir inget lösen på bloggen, så ni som mejlade vet om det.
Jag vill kunna blogga som vanligt. Och det ska jag göra.

Det är mkt som händer just nu, flytt och grejjer.
Men jag trivs bra som livet är.
Dock önskar jag att jag fick jobba lite snart så att jag får in lite mer pengar! Det suger att vara fattig student, men om jag har tur nu så kommer jag att ha mer pengar över, bara den här tjejen tar min lägenhet snarast! HOPPAS HOPPAS! Var och visade den igår och i morse, sen ska jag visa lägenheten igen klockan 12. Då blir det att promenera =) Skönt det då morgonpromenaden blev inställd.

Snart Titti! Då bor jag nära, har mindre i skola och dessutom så har jag snart ett step in kort! DET DU! Då kan jag haka på och träna med er! OFTA!
Det här med träning och kost, jag känner mej peppad. Jag har kommit igång att röra på mej ordentligt och sen har jag även slutat med godiset på vardagarna och äter nyttig mat. Dock måste jag få äta godis på lördagarna, annars skulle mitt liv vara över. Kompisarna i klassen blev helt förvånade över att jag inte köpte godis på rasten, "Men Lisa, du och godis...Det måste som vara så" haha ja jag vet, jag e en godisgris och jag är besatt av socker. I går då jag skulle sova så hade jag ont i huvet och var på såå dåligt humör, för att jag inte fått godis. Jag får fan ta och skärpa mej nu alltså. Funderar över att sluta snusa oxå. Tog sista snusen ur dosan nyss och ja vi får väl se vad som händer sen;)


Ikväll blir det att åka till mamma o pappa=) Mina bröder och deras familjer kommer på besök nu i två dagar. Det ska bli så mysigt och kul! Dom får äntligen träffa Johan så det känns som bra.

Nu ska jag lägga mej i sängen och sova en stund, innan jag ska iväg och visa lägenheten IGEN. Jack får stanna hemma och jag hoppas att han kan bete sig. Det tror jag nog.

Det har blivit mkt hunderi på sista tiden och Jack är riktigt duktig på att springa lös ute nu, han kommer så fint på inkallning och det går att sätta honom på flera meters avstånd! Jag e riktigt nöjd och det tror jag att Jack e oxå :P

Lägger in några bilder på jycken, han e lite ful på vissa haha, men det får duga iaf=)


Det var lite djup snö att leta pinnar i, men det gick kanon!


Haha, här ser Jack ut som en ful vessla eller nå, men kul hade han!



Men han kan vara riktigt vacker oxå! Min guldklimp!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Önskar er en riktigt GLAD PÅSK!! Kram

2009-04-09 @ 09:33:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad stilig han är!! :)

2009-04-09 @ 11:32:12
URL: http://pluppi.blogg.se/
Postat av: Annica

Jo Kevin har verkligen blivit en helt annan hund, han är mycket gladare och mer kontaktsökande när vi är ute och promenerar, jag har sällan koppel på våra promenader numer vilket är skönt.

Ha en glad påsk du med :)

2009-04-09 @ 22:18:59
URL: http://annicaisola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0