Söndag

Ska snart sätta mig och göra klart arbetet innan ja ska lämna in det:) I morgon ska jag åka in till Luleå och vara med Lovisa. Hon ska följa med mej och stötta mej på mitt möte oxå. Jag e jätte nervös just nu. Tycker att det känns lite jobbigt men de ska nog gå bra. Den som lever får se.

Igår var det party! Det var riktigt trevligt. Fast ute på Boddan var det sugit. Nu kommer det dröja länge innan jag festar och ska ut. Det blir lugnt ett bra tag. Men det var trevligt hos Erica, vi satt och surra, käkade och pratade lite om jyckar å wp. Sen åkte vi förbi Titti och surrade lite med henne och lite folk, riktigt kul! Jag träffade Maria som jag inte sett på flera år och även Anneli och Tina! SKITKUL! Anneli och jag ska ut och ta en fika nu i veckan som kommer så det ska bli kul:)

Nu ska jag kasta mej i badet och slappna av lite innan jag ska jobba på med skolarbetet. KUL söndag, inte riktigt. Jg e nervös och mår illa. BLÄ! Kanske ställer in skiten i morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0