Snor

Fy fan för denna förkylning! Usch och blä! Men i morgon e det skola. Ingen lång dag. Så jag kan försöka arbeta hemma lite oxå tänkte jag. Sen tänkte jag gå milen med Erica på dagen. Skulle vara skönt att komma ut. Nu skiter jag i att jag e sjuk, jag ska gå iaf. så fort jag kommit igång så blir jag ju sjuk! Måste röra på fläsket. Nu ska det bli ändring på det här. Äta regelbundet, det gör jag ju nu. Och i morgon ska jag laga en nyttig wok på kyckling och en massa grönsaker. Det blir mums det.

I går blev det lite fest trots allt. Drack två glas vin bara och följde med anna på TC. Drog förbi Titti en snabbis. Vi var så sega så vi hann ju inte vara där länge, tyvärr. Men vi ska ta nån tjejfest här framöver. Skulle vara mysigt med en tjejfest, tre rätters middag och lite hemmaspa- det tycker jag skulle sitta fint nu då det e höst.

På tal om det så ska jag nog slänga mej i badet innan jag går och lägger mej. Men jag orkar fan inte tvätta håret. Det får helt enkelt se ut som det gör just nu. Jag känner mej så jävla sunkig. Ögonen är helt röda och snoret rinner. Inte direkt nån hot babe idag inte. Blev bakis trots att jag fan inte drack nå igår. Ajja thats life.  Jag möblerade om vardagsrummet igår, det blev så mysigt och fint. Grymt nöjd e jag. Och i morgon ska jag ringa hyresvärden om tapeterna. Jag ger mej ICKET! Fattar inte varför dom inte målar. Det ska jag ta upp med dom oxå. Nu ska jag ta och glutta lite TV och surra med lite folk på MSN. Hundarna har fått vila idag. I morgon blir det full fart. Jag måste orka.

Meningslöst inlägg såhär en söndagkväll. Men jag har inte så mkt att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0