Slöar

Här ligger jag nu i sängen och slöar efter att ha varit med Erica på Rönnki. Bella kom oxå förbi så det var jätte trevligt. Dock känner jag mej jätte trött idag. Har ju pluggat intensivt de här första veckorna. Men det är det verkligen värt för det flyter på väldigt bra. Hundarna ligger här i sängen och sover. Jag väntar på att få installera sims på min dator:) Tänkte ligga här och slöa lite ikväll. Innan det är dags att ge sig ut på nästa promenad.
Kom oxå att tänka på hur fasansfullt snabbt den här veckan har gått. Jag har knappt hängt med. I morgon är det ju fredag! Skönt att vara ledig i heljen och ligga hemma och mysa. Tror jag ska ta och baka lite ikväll och sen ska jag nog städa i morgon. Lördag ska bli en mysdag. Ska tända lite ljus här hemma och bara mysa på. Elda på elementen så det blir sådär mysigt varmt oxå.  När det är höst längtar jag hem till mamma och pappa. Jag kommer ihåg då jag var liten och det var helj och höst. Mamma lagade god middag, tände en brasa, doften från brasan är underbar. Sen tände vi alltid ljus och satt och såg på TV. Det var tider det. Helt underbart mysigt.

Nu ska jag spela Sims.


Kommentarer
Postat av: O L G A

När var det du fyllde år? Rättstavningprogram till bloggen skulle väl sitta fint som pressy? ;)

2008-09-11 @ 22:25:11
URL: http://www.metrobloggen.se/olga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0