Shopping

Idag har jag och Titti varit på Storheden och shoppat. Jag har shoppat en jävla massa faktiskt:D Men mycket bra. Inte som det brukar, jag brukar alltid köpa impulssaker som jag inte alls behöver. Men nu har jag en massa saker som jag behövde och som jag insåg att jag behövde. Men mest nöjd är jag över min topp som jag köpte på H&M! I love it! Den e så fin. Jag köpte även en klänning:) Den var fin, men inte lika fin som min nya topp;) Förrutom de två plaggen från H&M så köpte jag några billiga filmer på Myrorna, inredningsartiklar och lite bra å ha saker. Jag ochTitti mötte upp Simon på Ö&B där jag hittat en massa bra WPgrejjor. Jag blev gode eld å lågor, sen på Jula hittade jag oxå en hel del bra saker.
Just nu sitter jag och Titti hemma hos mej och surfar lite. Snackar, dricker te och äter mackor. Mysigt.
Så chill kväll. Det känns så lugnt och skönt.

Erica var förbi här idag och var och tränade lite WP med oss. Freja och Alice var jätte duktiga. Alice började bli CP men jagfick säga åt henne på skarpen och sen skottade hon sig fram som den lilla ångvält som jag vill att hon ska vara:) Hon e allt söt den här jycken, VÄLDIGT speciell. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0