Pluggis

Idag  e det plugg för hela slanten. Sitter och ska skriva mitt SISTA arbete i den här kursen. Gud så skönt det känns! Snart klar med första uppgiften och sen har jag bara två kvar. Ska bli klar med det här nu i veckan. Sen får jag en veckas ledigt och det skulle ju sitta fin fint.
 
Det är mycket på G nu. Igår sydde jag min första Wpsele. Men maskinen gick ju sönder så jag slängde bort skiten. Ska nog sy en ny ikväll om jag  e klar med min första uppgift. Jag och Erica har haft ett möte på medborgarskolan och det gav oss en hel del. Känns väldigt bra faktiskt. Blir en hel del pengar till föreningen. Och kanske får vi en fin utbildning betald oxå- väntar på besked om det. Jag har kanske fått ett jobb oxå. Eller ja, jag och Lollo. Vi kanske ska leda en barngrupp i rytmik. Skulle vara svinkul att göra det för att tjäna lite extra pengar:)

Nu ska jag plugga vidare och vänta på att Erica ringer. Hon har kirrat symaskin och jag ska se om jag får tag på bilbälten. Nu ska det sys en sele åt Troja:D


Kommentarer
Postat av: Titti<3

Hej beautiful!

Hehe jasså du syr å för fulla muggar=) Jag sitter och kollar hundkläder hela tiden! Gaaah vill verkligenhämta honom redan nu ler Saknar dig snyggo! Pussar och kramar!

2008-09-23 @ 17:55:04
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0