Lite meningslöst bloggande

Som vanligt en vardag har jag spenderat de mesta av min tid i skolan. Jag har blivit en äkta pluggis *stolt* Jag har aldrig pluggat så hårt i mitt liv så det känns riktigt bra. Sen att jag har grymma studiekamrater e ju ett stort plus. Idag gjorde vi våran film, satt från 8 till 14:30 typ. Nästan non stop. Men de e ju typ KLÄRT nu. Letar bara efter ett ljud, en buffel. Låter dom som en ko? E det nån som vet hur en buffel låter? Idag var det lite irritation i gruppen, men det e ju fullt naturligt, hungriga och trötta. Men det blev ett jävla ståhej och glada rop då vi lyckades få till elefantljudet haha. Hur glad ska man egentligen få bli över en sån grej? Men vi e grymma! I morgon kommer uppgiften att vara kläär.Klärt å betärt:)

Patrik Larsson haha så jävla rolig kille!


 




Kommentarer
Postat av: O L G A

Det stavas faktiskt K-L-A-R-T och inte klÄrt ;) Mohahaha!

2008-09-11 @ 00:14:01
URL: http://www.metrobloggen.se/olga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0