work work

Har legat och pluggat ett tag nu och har precis ätit lite mat. Gott gott.
E svinless på det här arbetet och jag försöker förjäves få ihop nåt bra, jag vet inte om det är bra?
I morgon har jag planerat plugg en stor del av dagen eftersom att den här dagen blir lite annars än vanligt.
Jag måste packa min väska, dra på mej lite smink och kläder snart. Jag vet vad jag ska ha på mej iaf.
Har vaxat bort onödigt ansiktshår idag, känns nice. Sen så har jag ju börjat sola, har hunnit med att sola 2 ggr och jag e redan lite brun, ska sola  i morgon och på torsdag förstås:) Så man e snygg till på fredag då festblåsan åker på.

Idag är det ingen vanlig dag. Men mer tänker jag inte avslöja just nu;)
Vissa kommer bli glada och andra mindre glada. Men det e inte permanent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0