Tierd

E jukt trött idag. Har pluggat med gruppen hela dagen. Men det påbörjades och det blev klart. I morgon väntar plugg med Ida med flera hemma hos henne, GENUS. Men i morgon på dagen ska jag gymma och sen blir det att skriva klart skitarbetet. Fan så less jag e på det här arbetet. Men jag e ju nästan klar. Ska bara skriva ut, läsa igenom, finslipa och dona lite. I morgon ska jag vara HELT klar!

Snart kommer mina fina skor! Längtar som bara den efter dom.

Händer inte så mkt i mitt liv, pluggar och hänger med Erica lite. Hon är en av de finaste vännerna jag har.
Vad skulle jag göra utan Erica, Titti, Anna och ja allihopa? Jag saknar mina vänner massor och Anna har jag inte träffat på LÄÄÄÄÄNGE. Men nästa helj blir det tjejmys med Titti och Anna och vi ska till Luleå och se på Magnsu Betnér! Ska bli mysigt. Sen ska jag planera in en dejt med Erica, film och middag, det var ett tag sedan vi hängde utan att våra snubbar var hemma...

Ikväll e det DH och nu ska jag se lite GG.... snacka om fjortisspråk haha.
Såg att Kajsa sytt ett överdrag till buren, DET ska jag oxå göra, snyggt!!




Kommentarer
Postat av: Titti

Klart du får snyggo! Puss å kram gumman!

2008-10-21 @ 19:48:51
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0