Sovmorgon

Jag tog en sovmorgon idag. Det blir att plugga ikväll. Jag har ändå inget material och ska införskaffa lite sånt då jag kommer till skolan. Ikväll blir det att städa lite. Packa väskan. Men framför allt plugga. Jag tänkte hinna börja skriva på skiten ikväll och fortsätta på söndag så jag blir klar till nästa fredag.  Jag vill fortsätta ha lite framförhållning så jag kan slappa emellanåt. Jag trivs verkligen bra med många i min klass just nu. Det e riktigt roligt=) Fast en hade jag gärna varit utan. Fan, vad ska man göra? Svälja stoltheten och bli kompisar? Nää jag tror fan inte det. Men jag e trevlig mot henne iaf. även om det gör mej ledsen ibland att ens behöva se henne. FAN!!

Ett bad innan skolan, jag fryser som fan. Vad ska jag ha på mej på skolan? Mina svarta byxor e för små och dom andra e skitiga. Fan nu e det verkligen gröt som gäller. Fast jag gick i 4 timmar igår hehe. Och ikväll måste jag nog ta mej en prom. oxå:D

Kommentarer
Postat av: Solan

Hallå Liza



Jag har fixat till mitt musikprogram på datorn nu det känns underbart. Hoppas att allt är väl med dig o att hunden mår bra. Hälsa Simon o ha en underbar helg o glöm inte bort att vila lite/kramiz från Solan

2008-10-11 @ 14:34:23
URL: http://solblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0