Snart så

Ska bli bättre på att blogga. Men jag har så mkt i livet just nu. Men snart blir det väl bättre.
Har pluggat idag och kommit en bit på vägen, men jag e inte klar, nix, inte det.
Längtar efter en vecka ledigt, så jag ska ligga i som bara den nu, söndag ska skiten vara klar!
Vi hade en intressant föreläsning idag om hur man motverkar mobbning i skolan och hur man tar tag i problem.
Mycket lärorikt. Föreläsaren kände mina föräldrar och jag var jätte kär i hennes son då jag var 5 år gammal.
Han fick ett halsband av mej, ett kort på mej och varje gång han kom för att gå med min bror till skolan så
gömde jag mej under trappen och fnissade... Pinsamt då man tänker på det. Men han e framgångsrik idag.
Spelar i ett band. Jag hade bra smak redan på den tiden, ett öga för framgångsrika snubbar, en liten
Golddigger var jag haha.

Jag läser E´s blogg och jag förstår lite hur hon känner. Har inte förlorat en bror, men Per var som en bror för mej.
Jag saknar honom nå enormt.
När något sådant här händer så känner man hur värdefullt livet är och dom som står en nära.
Varför känns det som att man annars tar det för givet? Man bör alltid känna såhär.
Jag måste ändra på det, från och med nu ska jag aldrig ta något för givet. Inte ens min hemska diet.

Med dieten går det kanon, en vecka kvar bara. Jag e inte lika hungrig längre.
Sen har jag tappat lite i vikt oxå tror jag. Jag e så sugen på att väga mej hos mamma i morgon....
Men det blir roligare om man väntar tills allt är slut och ser att man har tappat en jävla massa hehe.
Då dieten är slut skajag självklart fortsätta äta nyttigt, men jag ska iaf äta TRE saker och dricka EN sak.
Det är: dricka COCA COLA! och jag ska äta: sushi, en biskvi och en OPALENMACKA!!
Gud vad jag saknar det. Shit. En macka från Opalen. Det kommer att sitta fin fint! Undrar vad jag ska ta?
Räkröra? Kyckling? Rostbiff? Det måste vara nån typ av dressing på iaf.

Nu ska jag sluta tänka på en massa god mat och se lite TV och sen ska jag faktiskt sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0