Oh My God!

Har nyss sett ett avsnitt av GG. Nu händer det grejjer! Det här är klart den bästa serien någonsin! Jag kan se avsnitten tusen ggr! Men varför? Varför kan inte Chuck och Blair bli tillsammans och smida sina fin fina planer?! Det stör mej som bara den. Och att Nate och Jenny har ihop det? Kan det bli mer spännande. Stackars Dan som inte får Serena... fast jag gillar henne inte ett dugg iaf. men men... Nä shit, en vecka kvar till nästa avsnitt, jag vet inte om jag kan vänta? Men jag kan ju inte flytta till USA.... that sux.

I morgon ska skolarbetet in=) Och det e klart. Känns skitbra.

"be careful what you wish for"


Kommentarer
Postat av: carmenciita

superkul att ses!=) vi ses imorrn på spinningen !=)

2008-10-30 @ 00:29:42
URL: http://carmenciita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0