Jag är SNYGG

Haha min dag e toppen! Tänk vad en komplimang kan göra någon glad? Jag måste bli bättre på att ge komplimanger till folk... Jag fick en och samma komplimang idag av tvid två skilda tillfällen av två helt skilda personer, tjejer. "DU ÄR SÅ SNYGG!" Jag blev så enormt glad över komplimangen så jag lever på den fortfarande, jag tänker leva på den resten av hela dagen. Och det e så kul att höra nu då man oxå kämpat för att gå ner i vikt och ingen av dom här tjejerna vet ens om det:) Jag e så glad och det finns vissa i min klass som bara e hur underbara som helst! Jag trivs!

Nu ska jag sätta igång och plugga och sen ska jag fixa nån dag då jag och titti ska planera lite inför nästa fredag;)



Kommentarer
Postat av: Cassandra

en komplimang ger mycket :)

2008-10-23 @ 23:18:56
URL: http://cassandralisserdahl.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Hahah ja några fel var det :) men bra gjort!

2008-10-24 @ 16:10:06
URL: http://cassandralisserdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0