5 dagar kvar

Yes! Nu e det fem dagar kvar på denna diet:) Jag vet inte hur mycket jag har tappat nu, men de första fem dagarna gjorde så jag tappade 4 kg=) Inte illa alls om jag får säga det själv. =) Ska bara plugga klart nu så jag kan ta tag i promenaderna igen, jag måste verkligen och nu känns det riktigt bra måste jag säga. Jag e så pepp:) Men det jag saknar med dieten e alla mysiga fikastunder och luncher med mina vänner. Jag saknar att gå på statoil med Erica och skämma ut mej;) Luncherna efter shoppingen med Titti. Man kan faktiskt inte vara lika social då man går på den här dieten eftersom att jag inte får äta annat än det som just står på "schemat". Men jag e nöjd och mer nöjd ska jag bli. Jag kommer att bli fasansfullt, rykande het;) HAHA.. nej kanske inte, men jag kommer att må bättre över min kropp.

Skolarbetet börjar bli hyfsat klart. I morgon kommer jag att göra klart så jag kan korrekturläsa det och ändra det som behövs. Sen ska jag ringa malin och bror så jag får en e-postadress och kan skicka det så mallan får läsa:) Det går bra det här, det känns jätte bra! Och jag har en ny kompis i klassen, Ida. Hon är helt underbar! Jag tycker om att vara med henne. Hon e så trygg i sig själv och får mej att skratta.

Ikväll blir det en tidig kväll. Alice har varit med älsklingen i skogen och jag och Jack har varit i "norra" och tränat en massa lydnad. Grisen har blivit lite flamsig! Men det är underbart att se honom så glad. Fast nu e det att ta tag i lydnadsträningen lite, även om vi inte ska tävla så vill jag att det ska sitta. Nu e jag skit trött och funderar starkt på att slänga mej i badet och göra en ansiktsmask. Jag tror det kommer att sitta fint det.

Passar på att lägga upp lite bilder på moí, tog dom innan jag och Ttti skulle in till city:) Jag älskar mitt hår just nu. Jag e så jävla sjukt nöjd med mitt hår. I look GRRRRREAT!!;) ( ta det nu inte som skryt, lite lycklig över mitt utseende måste jag få vara, det e fan inte ofta)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0