Trötter

Nu e jag riktigt slut. Ska orka plugga ikväll oxå. Hur fasen ska jag orka med det? Annars får jag helt enkelt ta och tokplugga i heljen, tror nästan att jag kör på det. Nästa vecka ska jag och Maria börja skriva vår redovisning. Och så ska jag planera inför min aktivitet med barnen, men det e princip klärt!

Körde lite WP med Jack igår nu då Alice löper. Han var svinduktig! Känns himla kul, han e så speedad numera.

Jag måste be om ursäkt till mina vänner, jag har så fullt upp. Tiden går åt till plugga, praktik och hundarna. Det e det enda jag hinner med just nu och annars e jag svinigt trött, förlåt! Jag ska bli bättre på att höra av mej iaf. snart då jag får pengar så jag kan fylla  på mitt kort. Men just nu orkar jag knappt med nåt. Städa och disk hamnar oxå efter lite.

Nu ska jag vila mej lite och fundera ut vad jag ska ta och äta. Funderar på fiskbullar men samtidigt e ja sjukt sugen på tacos... hmm. men tacos äter man int ensam.

Ska snart sluta med mina tabletter, tack gode gud för det. Då blir det ferre för min del, hehe. Någon som ska med och festa=)? Jag vet att ni e sugna;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0