En underbar dag

Idag har jag varit med mamma o pappa på IKEA. Hittade en hel del som fick följa med mej hem, prydnadskuddar och lite annat bra och ha. En hel del doftljus oxå förstås. Ska se hur det blir med sängen, jag funderar på att köpa nya sängar 160 istället för 180 som vi har nu. Man hittar inge snygga grejjer då man har en sån stor säng. Men men får se. Kanske väntar med det och så får pappa fixa en snygg gavel åt oss iaf:)
Det var synd att inte Erica kunde haka på till IKEA men vi kanske ska ta det nästa månad och då har hon en given plats i bilen.

Har nyss varit ute och gått med erica och hundarna- dom blir jävlit skitiga i det här vädret. Så när vi kom hem så slängde jag dom i badet, nu luktar dom gott och är rena. Båda hundarna har fått en jätte fin päls, riktigt glansig och fin. Känns bra eftersom att Jacks päls var ett stort mysterium förrut. Alice har fått fnatt oxå för att hon är blöt, hon har varit som en speedad iller.

Fick tråkiga besked idag som jag måste berätta för älsklingen. Jag vet inte hur han kommer att ta det, men vi klarar det tillsammans iaf. det kan vara så att en som S känner har dött. Han är försvunnen och mycket tyder på att han inte är i livet. Måste berätta det för S. Jag hoppas att han lever iaf. för alla nära och käras skull.

Livet är just nu lite upp och ner och jag försöker att ta en dag i taget. Jag hoppas att alla ni som känner mej har lite tålamod. Jag vet att det här kommer att gå över, just nu mår jag inte bra helt enkelt. Jag har mina upp och ner perioder, och då det går ner, så är jag på botten. Men jag brukar klättra upp igen, det kan bara ta en stund.

I morgon är det ingen skola:) Så jag ska ta tag i städningen, kliva upp tidigt! Och sen ska jag nog baka lite och slänga ihop några matlådor. Måste få bort lite från frysen. Har en massa rådjurskött som ska rymmas där. MUMS! Rådjurssadel igen! Fan så gott det är. Jisses amalia. DET mina vänner, DET kallar jag en lyxigt GOD middag.

Nu ska jag slappa lite framför TV:n och kolla runt lite på nätet efter en klänning. Ska nämligen på bröllop i januari och måste hitta en snygg festblåsa. Vet inte vad jag ska ha på mej bara, man får ju inte ha vitt, svart eller rött. Att inte få bära svart, det skapar ett PROBLEM.




Kommentarer
Postat av: Erica

=) =) =)

2008-11-10 @ 17:33:37
URL: http://hericah.blogg.se/
Postat av: Thithi

Hihi jaa jag är grymt nöjd med den=) Vill också till Ikea! Kanske skulle vi åka alla vi 3 brudar! Skulle vara grymt trevligt det:)



Puss

2008-11-10 @ 21:44:52
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0