Bullens varmkorv och kakor

Japp... det e det som väntar här näst. Ska slänga igång 4 korvar och sen käka kakor resten av kvällen.
Har nyss sett att jag klarade hela första kursen, fy fan så skööööönt!!
Ja, det var det. Inte mycket att skriva idag direkt. Blir att se Bonde Söker Fru ikväll och käka kakor=)
Jag såg en sak idag... dom har en massa FRANKS på Dollarstore! SHOPPA! Jag älskar FRANKS!
Det är simons fel.

Nu ska jag käka, sen blir chill ikväll, tills jag orkar städa. Vilket aldrig kommer att ske, i heljen, DÅ ska det ske.
På lördag drar jag och Erica till Luleå och shoppar lös:) Det ska bli kul. Käka lite lunch och mysa på.
Sen måste jag och Titti ta våran vanliga lunch som vi har MINST en gång i månaden på stan=)


Kommentarer
Postat av: Titti

Jaa de får vi göra! Undrar bara när?=) Jag mår bara fint hur är det själv då?

2008-11-26 @ 21:43:16
URL: http://onegrrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0