Work

Ville inte alls lämna älsklingen och sängen idag. Den här dagen började bra och jag hoppas att den fortsätter på samma linje. Hundarnas humör har varit på topp idag, busat som tokar hela morgonen. Tur att Alice är liten för hon har börjat vakta alla filtar som finns. Dom måste bort! Så fort man går på filten biter hon i foten, man skrattar ju mest för att hon är liten, men det är något hon absolut får sluta upp med! Tur som sagt att hon inte är så stor, då hade det varit ett större problem. Men det här ska vi jobba med. Jack e sitt vanliga jag, som en gammal gubbe. Myser mest och strosar på ute.

Såg en kass film innan jobbet idag nån kass svensk rulle som var inspelad på SSAB. Järn.. nånting. En film man lätt kan skippa.

Nåväl, jobbar nu som vanligt. Har ändrat mitt schema självmant nu i juni, ska jobba från 16. Det e ju sommar och då kan man inte sitta inne från klockan två. Tyvärr är det många som inte gjort detta självmant, hoppas att dom får tillbaka sina arbetstider. Men jag förstår varför det blivit såhär.

Igår åkte jag och var onyttig med Anna på Rönnkan. Gott var det, men orkade nästan inga strips. Jag har gått ner i vikt! Prövade två gamla byxor och ena paret kunde jag ha! Andra paret satt lite väl tajt, men det är påväg nu. I morgon är det träning som vanligt. Känns skönt. Längtar efter att träna, dock längtar jag inte efter att stressa ihjäl mej innan jobbet, men det får jag välla ta. I morgon hämtar även pappa mina nya söta skor! Mami ansåg att jag behöver ett till par skor. Jag sa NEJ. Men hon tyckte att ett par nya sneakers skulle vara på sin plats då hon hatar mina som jag har nu. Jag kan ju köpa själv då jag får lön ju. Fast hon kan ju få sponsra om hon så gärna vill det!

Idag kom min Cosmo. YEES!

image204


Kommentarer
Postat av: Erica

http://youtube.com/watch?v=e-SZhFvx0Rs&feature=related

WP LÅT :)

2008-05-12 @ 16:52:02
URL: http://hericah.blogg.se
Postat av: Sveinelin

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2010-04-14 @ 08:18:33
URL: http://sveinelin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0