Woho!

Har varit och hämtat ut selen idag. Äntligen är den här. Den passar bra oxå, tur som fasen. Kostade mej 800:-.
Sitter nu och väntar på att Erica ska komma hem så vi kan gå och träna:)
Stackars Erica får stå ut med mina sms och mitt ringande. Förlåt. Jag vill bara träna! Gud så jag vill träna:)
Hoppas du förstår Erica.

Skulle ta en fika på stan idag med Carro oxå, men jag får inte tag på henne. Ska ringa henne på en stund.
Började jobba från 16 igår, gud så underbart! Man hinner med en hel del under dagen.

Av dieten har jag blivit piggare! Jag tror redan att jag har börjat tappa lite, känns jätte skönt. Ska och träna på Nordpolen i morgon med Titti så jag ska köpa mej en ny bikini idag:) YEY!

I morgon e det fest fest fest! Tjejerna kommer hit å käkar en gomiddag och dricker vin å champagne! Sen ska vi gå till Anna och sitta där en stund. Sen bär det av mot M/S Bränna. Kommer att bli svinkul! Trevlit sällskap och en massa god mat, det ser jag fram emot. Måste bara hinna städa imorgon, blir att kliva upp tidigt som fasen tror jag. Men det är det värt! Fan så kul vi ska ha brudar!  Erica: du e som vanligt oxå välkommen. Fast jag vet att du säger att du inte är festsugen, men vänta bara;)

Nä nu ska jag surfa lite och se om det händer nåt kul i väntan på att Erica kommer hem. Kanske jag bör ta och städa lite? Nä, det kommer ändå att bli stökigt.

Adios Amigos!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0