Tisdag

Dagen började helt OK. Åkte och tränade på Step In. Körde Crosstrainer 30 min, rygg, armar, bröst, ben & mage.Skönt att ha kört igenom hela kroppen. Tog även en 30 minuters promenad. Ska det va så ska det va! Har kommit igång med hundarna bra nu oxå, Jack behöver musklas upp nu. Min lilla pojke.

Nå, väl hemma så tänkte jag ta en ett långt skönt bad, inget varmvatten! Funderade starkt på att gå tillbaka till Step In och duscha där, men jag var tvungen att göra mat. Nu sitter jag här på jobbet, känner mej äcklig as hell. Ajja ska ändå bara sitta här så, behöver inte umgås med folk idag direkt. Är även inte på humör för att umgås.  Dagen började som sagt helt OK, just nu känns det som att allt har kraschat. Huvudet värker mer än någonsin. Kroppen känns ferig. Inombords känner jag att jag bara vill skrika rätt ut! Jag orkar inte vara stark längre, men jag måste.


Kommentarer
Postat av: O L G A

RE: jodå, hon skulle bara leta efter matte som var på jobbet :)

2008-05-06 @ 15:48:30
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0